Monday, September 19, 2016

Minnie Riperton- Inside My Love


              Minnie Riperton- Inside My Love




Two people, just meeting
Barely touching each other
Two spirits greeting
Trying to carry it further

You are one
And I am another
We should be one   
Inside each other

You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?

Two strangers, not strangers
Only lacking the knowing
So willing, feeling, infinite growing
While we're here
The whole world is turning
We should be one
Fulfilling our yearning

You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
You can see inside me
Will you come inside me?
Do you wanna ride inside my love?
Songwriters
WARE, LEON/RIPERTON, MINNIE/RUDOLPH, RICHARD
Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC


No comments:

Post a Comment